journaloes.punt.nl
Beckenbauer
Aldus Beckenbauer;
"Nederland is minder sterk dan iedereen denkt".
 
"Natuurlijk beschikken ze met Van Nistelrooij, Makaay, Kluivert en Van Hooijdonk over vier centrale spitsen. Maar bondscoach Advocaat gebruikt er maar één. Daarmee berooft hij Nederland van de eigen kwaliteit. Nederland slaat zichzelf."
 
"Oranje mag dan de betere spitsen hebben, Duitsland heeft een stabieler middenveld. Bovendien is ons collectief sterker. Daarom hoeven we geen enkele angst voor Oranje te hebben."
 
En Advocaat?;
"Het was geen beste wedstrijd. Er zat toch veel spanning op. Beide ploegen toonden ook veel ontzag voor elkaar."
"We speelden te angstig, we toonden te weinig bluf. Ons spel was te traag, te veel breed en te veel op zeker. Mede daardoor hadden we moeite om de vrije man te vinden."
 
En volgens u?

Reacties

Michiels op 16-06-2004 19:12

Ach.

Karl Heinz Rummenige was er ook. En die hield zijn mond. Zoals het hoort. Want vergeet niet, ik biljart het beste als ik naast de tafel zit. U vat hem wel. 

journaloes op 17-06-2004 09:20

Eigenlijk zouden ze al die evaluaties over het voetbal ook nog eens moeten evalueren. Dan blijven we bezig.

Peet op 17-06-2004 12:47

Ach, elk nadeel heb z'n voordeel...

journaloes op 17-06-2004 13:20

Dank u voor deze wijze woorden mijnheer Peet Cruijff.

Sparce op 17-06-2004 13:34

Da's duidelijk natuurlijk. Maar op zich moet je altijd een puntje meer scoren als de tegenstander. As de tegenstander dan weer een puntje meer scoort dan moet je apen uit de mouwen steken. Want anders wordt je mooi in de aap gelogeerd. Maar da's duidelijk natuurlijk.

journaloes op 17-06-2004 14:11

Wow, heb jij het citatenboek thuis liggen of ken je ze uit je hoofd?

Sparce op 18-06-2004 11:48

Haha, nee geïnspireerd door een zekere Edwin E. Mag ik je langs deze weg even heel erg bedanken namens al mijn mannelijke bezoekers voor het herkennen van mevrouw Johanssen? Meaui! Bedankt namens al mijn mannelijke bezoekers voor het herkennen van mevrouw Johanssen!

journaloes op 18-06-2004 12:09

Ik ben blij dat ik mensen blij kan maken. En dat door het onthouden van één enkele naam. Die film is trouwens zeer het bekijken waard.

Sparce op 18-06-2004 15:32

Aha! *krabbelt titel op leeg pakje kauwgom* Bedankt voor de tip!

journaloes op 19-06-2004 16:30

Bill Murray is erg cool in die film. Veel plezier dus.

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl