journaloes.punt.nl
Effie
Gisteren zijn de Effies uitgereikt. Deze jaarlijkse reclameprijs heeft alles te maken met doeltreffendheid en marktresultaten van een commercial. Winnaars van de Gouden Effie uit het verleden zijn bijvoorbeeld Melkunie, Cup-a-Soup (tevens jubileumeffie; 'succes is een keuze'), Centraal Beheer en vorig jaar nog Ben. Dit jaar is er derhalve geen Gouden Effie uitgereikt;
 
AMSTERDAM (ANP) - De Gouden Effie, de reclameprijs voor de meest effectieve communicatiecampagne, is dinsdag niet uitgereikt. De jury deelde wel Zilveren en Bronzen Effies uit, maar oordeelde dat er geen campagne met kop en schouders boven de rest uitstak. Een overduidelijke winnaar was dus niet aan te wijzen, maar twee Zilveren Effies rolden wel uit de bus. DubbelFriss kreeg er een voor de campagne waarin de drinker van het sapje wordt opgeroepen tot zoenen door een klein mannetje op zijn schouder. De andere Zilveren Effie ging naar OHRA voor de campagne waarin een fruitmand naast een ziekbed langzaam verschimmelt.

 

Reacties

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl