journaloes.punt.nl
MSN Messenger
MSN Messenger.
Ik heb het er niet zo op.
Eigenlijk heb ik er een hekel aan.
Ik haat het zelfs.
Ik word er vooral zenuwachtig van.
Ten eerste kan ik niet typen.
Ik kan het wel, maar met twee vingers.
Niet snel dus.
Ben je bezig met persoon A. komt persoon B.
*Bliep* "Hallo, blablabla."
Grrrr, nog erger; persoon C. wil ook communiceren.
*Bliep* "Hé, wat gezellig, blablabla."
Voor ik het weet zit ik mij het schompes te prutsen met het toetsenbord.
En daar word ik echt heel zenuwachtig van.
Toch ben ik heel af en toe online.
Omdat sommige vrienden dat heel gezellig vinden.
Ach, dan wil ik ze ook niet teleurstellen.

Reacties

Peet op 30-08-2004 18:16

Ik ben zelfs helemaal MSN-loos! Ook helemaal geen zin in

journaloes op 30-08-2004 18:31

Heel goed! Eindelijk medestanders. Iedereen verklaart mij altijd voor gek. Tssss.

Anna op 30-08-2004 18:38
Hoi J.Loes en Peet. Ik heb vanaf het begin dat ik met het emailen begon gewoon zo weinig mogelijk mensen in die messenger gezet. Bovendien kun je, als je even "stiekem" online wilt zijn, ook jezelf "uit"zetten voor de anderen. Ik vind het altijd net iets als spioneren. Want je krijgt, als je online bent altijd een vlagje, wanneer een van de anderen online komt.
Ik heb een vraagje aan jullie twee. Ik weet niet via welk systeem je op het internet bent, maar ik zou graag willen dat jullie een nieuwe site voor mij testen. Het heet www.lokaal8.nl en het is voor mijn werk - zoals jullie misschien weten, het opvanglokaal voor leerlingen die eruit gestuurd worden of die terug moeten komen om welke reden dan ook. Maar ook ziekmeldingen en zo moeten wij bijhouden. Mijn werk is om alle leerlingen in school te houden, ook al willen ze dat niet, zogezegd.
Ik kan natuurlijk thuis wel bekijken of alles het online doet, maar omdat het ook allemaal op mijn computer staat, weet ik natuurlijk niet of het wel echt allemaal werkt.
Zouden jullie de site even willen vluchtig langs willen lopen, om te zien of alles goed gaat, of misschien iets vertraging oplevert? Heel hartelijk bedankt alvast.
Groetjes van Anna.
Fuzzmom op 30-08-2004 19:00

Ik ben ook niet weg van msn, het staat aan, maar ik sta eeuwig op afwezig :-) 

journaloes op 30-08-2004 20:44

@Anna, ik heb die site bekeken. Het werkt! Alleen wel onhandig dat je een frame moet sluiten om terug te keren naar het begin. Moet je niet 1 centrale homepage hebben om de navigatie een stuk overzichtelijker te houden? Voor de rest ziet het er erg leuk en goed uit en ik heb geen rare dingen of traagheid ontdekt.

Peet op 31-08-2004 00:38
Yup, alles werkt! Goed gedaan :)
Pfff, leerlingen in school houden.... moeilijk?
journaloes op 31-08-2004 10:41

Denk ik wel. Ik was ook niet echt makkelijk als puberaal scholiertje. Ik werd er wel eens (of eigenlijk best vaak) uitgestuurd en dan moest ik me melden bij de conrector, overigens een zeer nare vent. Dat deed ik dus niet. Ik ging ergens koffie drinken.

michiels op 31-08-2004 10:46

 Je kan je toch afzonderen?

michiels op 31-08-2004 10:48

@Anna , de site ziet er leuk uit. Maar waarom geen fellere kleuren?

journaloes op 31-08-2004 10:49

Afzonderen? Hoe bedoel je dat?

michiels op 31-08-2004 11:16

Je kan toch met een keuze van mensen in een aparte omgeving gaan zitten met MSN? Waar je niet gestoord wordt? 

journaloes op 31-08-2004 12:05

Dat weet ik, maar dat is me al te veel moeite. Ik denk dat ik per week eenmaal online sta voor een kwartier ofzo. Bijna niet dus.

Peet op 31-08-2004 13:38
@Journaloes, koffie drinken, hahaha!
Ik was altijd heel braaf. Nooit bij de conrector hoeven komen. Altijd hoge cijfers. Ietsje minder braaf is wel leuker, denk ik :)
journaloes op 31-08-2004 15:00

Soms niet hoor Peet! Heelaf en toeging ik me wel melden (1 op de 4 keer ofzo) en dan stond ik weer lullige klusjes te doen als boeken rechtzetten of rotzooi te prikken. Ook werd ik door een conrector na zo'n taakje dan bestempeld als getemde feeks. Dat is minder aardig. Maar die koffie, die was heerlijk. Dat was in zo'n boerderij vlak bij onze school. Koffie voor een kwartje.

Peet op 31-08-2004 15:11
Die mensen weten soms niet wat voor een impacthun opmerkingen kunnen hebben... zou je 'm vertellen dat je je dat nog steeds herinnert dan zou hij waarschijnlijk uiterst verbaasd zijn...
Maarre, koffie! Ik ga zo eens wat cappuccino maken...
journaloes op 31-08-2004 15:28
Ach, ik heb die meneer nog wel eens gesproken. Ik heb hem toen ook duidelijk gemaakt dat ik hem niet ab-so-luut geschikt vond als conrector op een middelbare school, omdat je daar toch wel sociaal voor moet zijn in mijn ogen. Hij zei niets terug. Volgens mij mocht-ie me niet. Jeuken!
Cappuccino, mmmm. Ik neem zo mijn zoveelste dubbele espresso.
journaloes op 31-08-2004 15:29

Moet natuurlijk zijn; 'dat ik hem ab-so-luut niet geschikt vond als conrector '. Slordige zinsbouw; sluipt er wel eens in...

Peet op 31-08-2004 16:12
Mooi assertief!
 
Reactie corrigeren kan trouwens ook in je Beheer... maar is wel meer werk. :)
journaloes op 31-08-2004 17:00
Dat is dan ook de reden dat ik er zo vaak werd uitgestuurd! Ha!
(Ik weet dat je die reacties kan wijzigen, maar dat is echt te veel gedoe)
jilledo0szz op 28-09-2004 09:00
hey msn is wel leuk maar wel irri aant worde
journaloes op 29-09-2004 09:24
Prachtig Nederlands taalgebruik overigens....
ine op 30-10-2004 17:28
chaten is kei
zo heb ik terug kontakt met een goei vrindin gehad
tja wie het ni plezant vind heeft peg
dus catte is ni dom prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
oo ja wie het niç pelezant vind toch eens probeeren ,
ik dacht vroeger dat catten ook ni plezant is ma das dus wel
 
journaloes op 01-11-2004 08:45
Wederom prachtig taalgebruik.
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl