journaloes.punt.nl
Patty's Fort
Vanavond begint op Yorin het programma Patty's Fort.
Ik noem het de klysma-show.
Bekende Nederlanders komen bij haar op Ibiza kuren.
Mét klysma.
Op de site kun je een klysma-quiz doen.
Ik heb de test alvast gedaan.
Het zijn vreemde vragen, dat wel.
Mijn echte uitslag;
Je hebt het goed begrepen. Je bent geen onbekende bij de Mackie D maar je verse vitamientjes krijg je ook wel binnen. Een paar dagen vasten met een sapkuurtje zou je ook best goed doen.
Vervolgens heb ik alle 'ongezonde' antwoorden gegeven.
De uitslag;
Klysma-time! Doe je broek maar alvast uit en haal de vaseline maar te voorschijn. Het wordt tijd dat jij eens een goeie darmspoeling krijgt!
Mmmm.
Tsja, ondanks het afschrikwekkende format belooft het een kijkcijferkanon te worden.
Die rare Patty gaat het weer flikken.
En zeg nou zelf, we zijn toch allemaal best een beetje benieuwd naar de klysma-show?
 

Reacties

Peet op 30-09-2004 13:40
Ummm... nou nee.
journaloes op 30-09-2004 13:47
Ik hoef de ranzigheid (m.a.w. de klysma's) niette zien, maar toch ben ik ergens nieuwsgierig naar de uitspattingen van mevrouw Brard. Wie haar 'Posse' heeft gezien weet dat ze die nogal vaak heeft.
Peet op 30-09-2004 14:07
Heb ik ook niet gezien... Ik kijk niet zoveel teevee.
Peet op 30-09-2004 14:07
Wat voor soort dingen doet dat gekkemens dan?
journaloes op 30-09-2004 15:45
Huilen, schreeuwen, aandacht trekken, lachen, extravagant doen, botox in laten spuiten, zuipen, liefdesverdriet hebben, onztettend klef doen met d'r dochter, ruzie maken met mensen die haar niet zinnen en ga zo maar door.
michiels op 30-09-2004 22:05
Ik heb ooit één aflevering van een programma over Patty gezien en heb sinds die tijd als ik haar naam hoor braakneigingen. Wat een verschrikkelijk zelfingenomen asociale hoerige ronduit ordinaire bitch is dat. En het is nog erfelijk ook, haar dochter is mogelijk nog erger. Dus nee, ik kijk nooit meer naar iets over Patty. En als die dood is kom ik zelfs niet kijken of het echt waar is.
journaloes op 30-09-2004 23:06
Toch mooi dat het mens zulke reacties kan opwekken. Ik vind haar ook ver-schrik-ke-lijk irritant, maar toch intrigeert die gekte mij. Waarom weet ik niet. Misschien uit voyeuristische gronden.
michiels op 30-09-2004 23:11
Of een vorm van masochisme. 
journaloes op 30-09-2004 23:44
Hahaha! Die is goed!
marvin op 08-10-2004 23:55
ik heb me eigen Patty's fort site op clubs.nl neem er een kijkje en wordt lid (heb je nog geen acount op clubs.nl maak er dan 1 aan)

xx marvin
Sam op 10-10-2004 12:19
Erg vermakelijke tv.
En ja onderwerp spreekt me aan, heb zelf ook die dynamische meditatie gedaan.
 
Heb toen allerlei technieken van osho gedaan in 2 weekenden bij centrum Ven Woude.
 
Wist niet dat het van hem was.
Maar ze waren zo effectief.
 
Ik vind het mooi om te zien dat Patty weer eens iets anders onder de aandacht brengt.
Alleen jammer dat ze geen zelfgerealiseerde nederlander erbij heeft zitten.
 
En er zijn zovele ontwaakten in nederland die goed ondericht kunnen geven over je ware natuur !!!
 
Anyway ze brengt osho onder de aandacht en dat is al hoop gevend.
 

Sam op 10-10-2004 12:21
ter aanvulling:
Ik kwam er later pas achter, toen ik wat sanyasins ontmoeten via daar,
dat het techniekn van Osho waren. 
bliss op 10-10-2004 13:01
k heb een fucking hekel aan die Brard. en die ranzigheid, daar zap ik fijn voorbij!
op 12-10-2004 10:29
Ik vind die Patty maar een ranzig wijf en ik kan er niet naar kijken.
journaloes op 12-10-2004 11:10
Ze is gewoon hysterisch. En trouwens, ik heb nog nooit van osho gehoord. Wat is dat? (Na vijf minuten van dat programma heb ik wel genoeg klysma-viezigheid gezien, dus van dat therapiegebeuren weet ik niets)
J op 12-10-2004 11:42
heb je écht gekeken? :D *rilt en lacht tegelijk*
Sam op 12-10-2004 12:10
Osho is al overleden.
 
Maar hier schrijft iemand een stuk over hem!
 
Wie is Osho ?
Hij begint met allemaal tegen argumenten.
En dan gaat ie wat boeken van Oshp lezen en wordt zo meer en meer bewust van zichzelf. 
 
http://www.osho.nl/New-Osho-NL/notities/WieIsOsho1.htm 
 
 
Daar is Patty ook mee bezig, met beustwording !
 
Misschien ziet het er raar en Hysterisch  uit voor velen ,maar dat komt omdat vele mensen op een bepaalde  manier geconditioneerd zijn.
 
Het past niet in hun denkbeeld. 
 
 Vele mensen zijn gewoon met andere dingen bezig en maar een handje vol die iets anders proberen om zo hun horizon te verbreden en meer bewust te worden.
journaloes op 12-10-2004 14:37
Ja, ik heb echt gekeken. Uit nieuwsgierigheid. Maar toen ik die Patty zag liggen met een klysma erin en het bijbehorende pruttelgeluid hoorde begon ik toch echt te gruwelen.
Sam op 12-10-2004 17:22
Het is even wennen zoiets.
 
Maar dat ze het aandurft om zoiets intiems te laten filmen is heel wat vind ik.
 
Heel veel mensen zijn toch nieuwsgierig wat die Patty nou uitspookt. 
En al die kritiek die ze krijgt, zal haar ook niet in de kouwe kleren gaan zitten.
 
Ik denk dat ze best bang is geweest en nog is voor de reacties.
Tuurlijk heeft ze er aan de andere kant lak aan , maar ik denk dat het haar ook aan de andere kant raakt als ze zo uitgekotst word.
 
Patty doet haar ding waar ze achter staat en dat is belangrijk..
Ze volgt haar hart en haar ingevingen.
 
En misschien komt ze er nog op terug dat het toch niet zo geschikt is voor de tv.

 In ieder geval is ze bewust met dat lichaam bezig om het gezond te houden.
 

socalledchaos op 12-10-2004 17:39
Ik vind Patty behoorlijk ordi, zo'n vrouw die koste wat kost 'jong' en 'aantrekkelijk' wil blijven...
Sam op 12-10-2004 18:20
Wie wil dat nou niet ??
Jong en aantrekkelijk blijven. 
 
Ouder worden is iets wat niet makkelijk is.
 
Dat moet je kennelijk leren. 
En ieder doet dat op zijn eigen manier. 
socalledchaos op 12-10-2004 18:29
Ja ok, dat is wel zo. Maar ouder worden is wel een natuurlijk proces. Het ziet er wel verdomd onnatuurlijk uit als een vrouw van 50 eruit wil zien als een meid van 20. Nou beweer ik niet dat Patty dat wil, maar er zijn genoeg vrouwen die dit proberen. Dan vind ik iemand die niet haar hele lijf heeft laten verbouwen er vaak nog mooier uitzien.
Sam op 12-10-2004 18:37
Ik hou ook meer van het natuurlijke.
 
Borst correctie, botox injecties en dergelijke daar ril ik nou van, dan liever een klysma in je reet.
 
Wel fascinerend om andere te volgen die dat wel doen.
 
Want je wil toch weten hoe zoiets nou afloopt.
Wat voor een effect het uiteindelijk heeft.
 
Zo aan M.Jackson te zien gaat het niet goed. 
 
Mensen zoals Patty zijn eigenlijk een soort "Ginny Pigs".

socalledchaos op 13-10-2004 11:04
Ken je dan die Marijke ...pffff hoe heet ze ook alweer? Ze heet in ieder geval Marijke nogwat en haar hele lijf is ontzettend verbouwd. Ze is er hartstikke trots op... lijkt wel of ze niet doorheeft dat half Nederland het gewoon eng vindt. Maar het is inderdaad ook wel fascinerend.
Marina op 13-10-2004 11:07
Helwegen.
De naam zegt het al, dacht ik zo. ;-)
journaloes op 13-10-2004 11:11
Oeh, dat is die plastic pop. Vreselijk mens!
socalledchaos op 13-10-2004 11:50
Die stond ook een keer op tv een paard af te lebberen...ja de naam zegt het al!
Sam op 13-10-2004 17:50
Nee ik heb haar nooit gezien.
 
Maar ik denk dat een mens op allerlei mogelijke manieren naar aandacht zoekt.
Of iets wil bereiken waar het ego trots op kan zijn.
 
En ja sommige aandacht zoekers doen het op zo'n manier dat ze door de andere mensen weer worden uitgekotst.
 
Je moet wel in het plaatje blijven passen.
 
Als zij er happy mee is,die marijke, dan mag dan toch. 
Zolang zij andere mensen er niet mee beschadigt, dan vind ik het best. 
 
Doet de mening van een ander er toe ?? 
 
 
Enne beetje griezelen is af en toe best leuk. 
Sam op 13-10-2004 17:52
Als zij er happy mee is, dan mag dat toch.
 
Foutjuh ! 
Marlou op 14-10-2004 21:38
Patty is net een ongeluk waar je langsrijdt: je wilt niet kijken, maar je MOET!
Tulip Fairy op 14-10-2004 21:46
Patty is net een ongeluk waar je langsrijdt: je wilt niet kijken, maar je MOET!
 
Hihi leuk deze opmerking!
journaloes op 15-10-2004 09:24
Haha, geweldig! Heel grappig. En waar!
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl