journaloes.punt.nl
Tom Egbers
Een boek van Tom Egbers uit Almelo.
Veel mensen zijn op zoek naar Tom Egbers uit Almelo.
Ja, daar komt  die man nou eenmaal vandaan.
Ik ook, oh-oh wat bijzonder is dat.
Waarom is men op zoek naar Tom Egbers uit Almelo?
Ik weet het niet.
Is er een gerucht?
(Ik ben nieuwsgierig!)
Hij is wel trots op Heracles.
(Zeg: He-ráá-cles)
En in Almelo schijnt hij vroeger in een band te hebben gezeten.
Dat weet ik weer via mijn familie.
Hier staat meer over hem.
Alhoewel het vreemd is dat NOS zijn naam verkeerd schrijft.
In de paginatitel dan.
Goed, voor zover alles over Tom Egbers uit Almelo.
 

Reacties

WaterGraaf op 01-11-2004 09:00
Hallo! Het raadsel rond het zoeken naar Tom Egbers uit Almelo: dat is vanwege de webquiz krakers,die vrijdag 29-10-04 van start ging. Daarin werd een vraag over Tom Egbers gesteld. (Waarvan ik het antwoord inmiddels weet, maar hier niet zal vermelden ;) )
journaloes op 01-11-2004 09:56
Oké. Bedankt voor deze toelichting!
journaloes op 01-11-2004 10:01
Oh, trouwens, dat antwoord kan ik heel makkelijk verkrijgen. Mijn familie kent hem nog wel van vroeger. De band van Tom was erg bekend in Almelo.
journaloes op 01-11-2004 11:57
De band heette Mr. Boo Boo; ze traden altijd met nieuwjaar. Wellicht heb ik u allen hier mee kunnen helpen.
J op 01-11-2004 14:09
lol. weer wat geleerd ;)
Luci op 02-11-2004 04:33
ik weet het nog niet Help .......
 
Gr. Luci
journaloes op 02-11-2004 09:23
Wat is de vraag precies?
op 02-11-2004 10:17
 
Ieder avond zat ze op Internet te speuren naar biografische bestanden, sloeg de links op bij haar favorieten met het vage idee er een keer een eigen site van te maken. Haar zuster had snibbig opgemerkt wat ze toch moest met dat gewroet in andermans leven. Ze had haar schouders opgehaald. Bekende personen waren nu eenmaal leuk en spannend. Zo had ze samen bij Tom Egbers op de middelbare school in Almelo gezeten, een klas lager dat wel. Later toen hij bekend was van de tv, liet ze voorkomen alsof ze hem heel goed kende. Zo vertelde ze graag de anekdote die op school de ronde deed. Tom zat in een bandje dat ook op klassenavonden speelde. Een leraar had de naam van de band anders geïnterpreteerd en de herkomst gezocht in de Sturm en Drang periode van de jongens. Daarop had Tom heel serieus gereageerd en gezegd dat de naam gebaseerd was op:
een Engelse popgroep
een brommermerk
een kroeg in Almelo
een sterke drank
jroen op 02-11-2004 13:08
sja... ik zoek me al 2 dagen de ziekte en weet alles over tom egberts behalve het antwoord op de vraag... erg frustrerend :)
Pegasus op 03-11-2004 00:17
Blijkbaar heeft Tom in 3 bands gespeeld. Deze twee heb ik gevonden Mr Boo-Boo en Lapland Muziekorkest.
Iemand een idee hoe de derde heet ?
jonas op 03-11-2004 22:31
HET ANTWOORD IS E!!!! 
alx op 04-11-2004 08:24
is het echt E ,geen A :? heb je een link waar ik het uit kan hallen .lezen
S. op 04-11-2004 08:58
Wat zijn die krakers verslavend zeg! Maar hoe bedoel je E? en waar kun je het vinden. weet iemand al meer???
meulenbeld op 04-02-2005 02:46
De naam van de derde band is Drambuie. 
F. op 04-02-2005 09:30
Bijdehand hoor! Dat wasc toch allang bekend.
henk-jan wormgoor op 10-05-2007 00:08
Ik (drums) heb ca. 1972 met tom egbers (gitaar), gerrit jan binkhorst (dwarsfluit) en guido heymans (piano) en doede ten cate (techniek) in de Erasmus School popgroep drambuie gezeten. We speelden oa muziek van supersister (radio), Focus en de beatles (Norwegian Wood)
Henk-Jan Wormgoor
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl